Profiliga firem

Podnikání lážo plážo z pláže? Omyl!Vytrvalé, koncepční a soustavné úsilí

thumbnail

Manželé Dubovi se před deseti lety potkali na Bali. Marie přijela na tento ostrov ze Sumatry, kde pomáhala jako dobrovolnice po zemětřesení, a pak žila několik let v tamní komunitě. Miroslav plánoval splnit si sen a vyzkoušet život na druhém konci světa. Bali ho přilákalo velkou koncentrací léčitelů a šamanů, což bylo téma, které ho v té době velice zajímalo. Společně pak otevřeli a provozovali cestovní kancelář MANDALA ADVENTURES CK, která se specializovala na autentické poznávací cesty po celé jihovýchodní Asii.

Štítky Indonésie, Bali

číst celý článek

Digitální technická mapa ČRaneb Utility Cadastre a její význam pro moderní stavebnictví

thumbnail

Digitální technická mapa České republiky (DTM) je unikátní v jednoduchém přístupu k datům o technické a dopravní infrastruktuře a základní prostorové situaci na území celé republiky. Pomocí Jednotného výměnného formátu (JVF) mohou uživatelé snadno přistupovat k aktuálním a přesným datům, což výrazně urychluje přípravné fáze staveb a snižuje riziko poškození stávající infrastruktury.

Štítky digitalizace, Stavebnictví

číst celý článek

Inovativní Beohemija je lídrem v segmentu péče o domácnostZískala důvěru i českých zákazníků

thumbnail

Firma Beohemija, součást české skupiny CE Industries, je úspěšným příběhem transformace, růstu a úsilí o maximální kvalitu. Díky svému zaměření na inovace, export a odpovědné podnikání dosáhla v posledních dvou letech více než šedesátiprocentního nárůstu tržeb. Velkou roli v tomto úspěchu sehrály změny v produktovém portfoliu firmy, ale také uvedení nových výrobků na trh a strategické investice.

číst celý článek

Ludvík Machala: Vždy nás zajímá potenciálA Srbsko ho má

thumbnail

„Obchodní modely se musí přizpůsobovat vývoji trhu,“ je přesvědčen Ludvík Machala, zakladatel a generální ředitel společnosti ProSpánek. Proto se ve chvíli, kdy zlatá éra přímého prodeje prostřednictvím call center pomalu končila, rozhodl pro ambiciózní plán výstavby retailového řetězce s komplexním řešením zdravého spaní. Nejdříve v Čechách a na Slovensku, později v Polsku a Maďarsku a jako poslední přibylo do skupiny v roce 2022 i Srbsko. „Srbsko bylo naší logickou volbou při hledání další expanze na východ. Je to země s velmi rychle se vyvíjející ekonomikou otevřená celému světu. A nás vždycky zajímá potenciál.“

Štítky Srbsko, Transformace firem

číst celý článek
1 2 3 4 5 6 14 27 39 52

Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.