Články se štítkem: Potravinářství

Možná budeme jednou létat na řasy

thumbnail

Společnost Boeing již uskutečnila testy, v nichž se přidával řasový olej do kerosinu. Ale technologie zpracování řas zůstává stále nákladnější než rostoucí cena ropy. Její zdokonalení by však mohlo časem produkci řas zlevnit. Místo vrtných věží by na někdejších ropných polích pak mohly stát bioreaktory.

Štítky Biotechnologie, Potravinářství, Věda a výzkum, Farmaceutický průmysl, Zelená energie, Izrael

číst celý článek

Z Istanbulu míříme dál na východ

thumbnail

I když se svět globalizuje, pronikání velkých potravinářských výrobců na trhy jednotlivých zemí tím není jednodušší. Je totiž specifikem tohoto odvětví, že producenti musí zohledňovat odlišné stravovací návyky jednotlivých národů. Plně to platí i o německé firmě Haribo. Není náhoda, že jeden ze svých nejnovějších závodů má v tureckém Istanbulu. Jak říká Rostislav Němec, vedoucí jejího obchodního zastoupení pro Česko a Slovensko, důvod je jednoduchý: podnik odtud chce zahájit velkou ofenzivu na trhy islámských zemí.

Štítky Turecko, Potravinářství

číst celý článek

Díky recepturám z třicátých let minulého století jsme jiní

thumbnail

Rodinná čokoládovna Kamila Chocolates ve Vyskytné nad Jihlavou oprášila před lety prvorepublikovou tradici slavných českých značek Orion nebo Diana. Špičkové, dnes už skoro zapomenuté řemeslo, výhradně přírodní suroviny, až puntičkářská kvalita a jedinečný design. A navíc dezertářské umění a pečlivě střežené recepty. Díky těmto atributům neví rodina Hlavů, co je to krize.

Štítky Potravinářství

číst celý článek

Pokud nebudeme táhnout se zemědělci za jeden provaz, nevyhraje nikdo z nás

„Nejen že nevyhrajeme, ale smát se nakonec budou nizozemské, německé nebo francouzské mlékárny. Spolupráce v rámci zefektivnění svozů mléka, sběrných míst, zvýšení kvality a dohledatelnosti mléka až k jednotlivé dojnici, to vše mléko ve vnímání spotřebitelů zhodnocuje,“ tvrdí Jan Teplý, ředitel marketingu, obchodu a nákupu akciové společnosti Madeta.

Štítky Potravinářství, Energetika

číst celý článek

Etiketa by měla být třešinkou na dortu

thumbnail

Profesionálně navržená a vyrobená etiketa může znásobit vaše zisky. Pokud se vám totiž jejím prostřednictvím podaří nastavit správnou komunikaci se spotřebitelem, máte vyhráno. Současné technologické možnosti vám přitom dávají mnohem více výrazových prostředků než jen kvalitní grafiku a papír.

Štítky Potravinářství

číst celý článek

Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.