Články autora: Marek Jenšík

Petr Žaba: Zakládáme si na tom, že poskytujeme klientům skvělý servisUž třicet let

thumbnail

„Pojišťovna by do budoucna měla nabízet daleko širší spektrum produktů než jen samotné pojištění. S trochou nadsázky bych řekl, že dobrý pojišťovák by měl znát vaši celkovou situaci a potřeby a nabídnout vám řešení. Opečovat vás podobně jako domácí lékař.“ Povídáme si s Petrem Žabou, místopředsedou představenstva České podnikatelské pojišťovny (ČPP) odpovědným za back office – vedle správy a likvidace pojištění a služeb IT má na starosti právě tvorbu produktů. V ČPP není žádným nováčkem, od roku 2011 byl bezmála deset let ředitelem pojištění flotil a i jeho zásluhou je dnes právě tento segment jedním z těch, v nichž je pojišťovna lídrem. Ať už odpovídal na jakoukoli otázku, bylo znát, že je to kreativec, který myslí v první řadě na klienta.

Štítky ČPP

číst celý článek

We pride ourselves on providing excellent service to our clients

thumbnail

“In the future, an insurance company should offer a much wider range of services than just insurance itself. With a bit of exaggeration, I would say that a good insurance agent should know your overall situation and needs and offer you a solution. They should take care of you in a way similar to a family doctor.” We are talking to Petr Žaba, Vice Chairman of the Board of Directors of Česká podnikatelská pojišťovna (ČPP), responsible for the back office. Apart from insurance administration, claims processing and IT services, he is also in charge of product development. He is no newcomer at ČPP: he was the director of the Fleets Administration Division for almost ten years starting in 2011 and helped turn it into one of the company’s leading segments. Regardless of the question asked, his answers clearly reflect a creative mind with a strong client focus.

číst celý článek

Michal Šafránek: Nastavujeme nové standardy

thumbnail

„České zdravotnictví je ve srovnání se zahraničím odborně na vysoké úrovni. Ale obecně mu chybí víc empatie a lidský rozměr. Lékař by měl svého pacienta brát jako partnera, mít k němu respekt a přistupovat k němu individuálně. Neléčit jen akutní izolovaný problém, ale poskytnout mu dlouhodobě komplexní péči. Proto se na naší klinice od jejího založení vracíme k tradici rodinných lékařů a náš tým a služby budujeme tak, abychom mohli rozvíjet koncept celostní medicíny,“ zdůrazňuje Michal Šafránek, ředitel soukromé kliniky MY CLINIC, která v den vydání tohoto čísla TRADE NEWS slavnostně otevírá velkorysé prostory jednodenní chirurgie.

Štítky Zdravotnictví

číst celý článek

We’re setting new standards

thumbnail

“From the perspective of expertise, the Czech health care system is very advanced. But in general terms, it needs more empathy and a human touch. Doctors should treat their patients like partners, respect them, and approach them as individuals. They shouldn’t just treat urgent, isolated problems, but rather provide long-term comprehensive care. That’s why from the moment we founded our clinic we’ve been returning to the tradition of family doctors and building our team and services to develop a concept of holistic medicine,” emphasizes Michal Šafránek, director of MY CLINIC, a private facility that on the publication date of this issue of TRADE NEWS is holding the gala opening of its spacious one-day surgery premises.

číst celý článek

Pavel Wiesner: Pojišťovna je stabilizačním prvkem ekonomiky státu i vašeho podnikání

thumbnail

„Letošní rok je důkazem, že klimatické změny jsou tady. Historicky jsme nikdy neměli tolik pojistných událostí jako letos, na začátku září už v ČPP registrujeme šest tisíc nahlášených škod způsobených vichřicemi, přívalovými dešti, kroupami, přičemž někteří naši klienti byli například zaplaveni hned několikrát. Celkové škody výrazně překročí 300 milionů korun, což je oproti loňskému roku dvojnásobný nárůst,“ konstatuje na úvod našeho rozhovoru, který se konal druhý zářijový den, Pavel Wiesner, generální ředitel ČPP. Údaje České asociace pojišťoven (ČAP) tuto smutnou skutečnost potvrzují: jen v průběhu léta došlo v Česku k téměř 32 tisícům pojistných událostí způsobených počasím za 1,8 miliardy korun.

Štítky Rozhovory, Pojištění, ČPP

číst celý článek

Insurance company is a linchpin of national economy and of your business, too

thumbnail

"This year has proved that climate change is here. Historically, we have never had as many insured events as in 2024. At the beginning of September, ČPP has already registered six thousand reported claims caused by windstorms, torrential rains and hails. Some of our clients have even been flooded several times. The total claims will go well above 300 million CZK, which is a twofold increase compared to last year," says Pavel Wiesner, CEO of ČPP, at the beginning of our interview. This sad fact is confirmed by the data from the Czech Insurance Association (ČAP): During the summer 2024 alone, there were almost 32,000 weather-related insured events in the Czech Republic assessed at 1.8 billion CZK.

číst celý článek
1 2 3 4 5 6 8

Za obsah inzerce zodpovídá inzerent. Žádné části textu nebo fotografie z Trade News nebo www.itradenews.cz nesmí být používány, kopírovány nebo jinak šířeny v jakékoliv formě či jakýmkoliv způsobem bez písemného souhlasu vydavatele.